אורח חיים בריא – מהסתכלות קצת שונה

עישון, השמנה, חוסר בפעילות ספורטיבית, סטרס וחוסר בשעות השינה – אלו הן רק קובץ מהדברים המתארים אורך חיים מזיק לבריאות. אם לפחות אחד מהקטגוריות הללו מאפיין אתכם, סימן שהינכם נמצאים באורח חיים שעלול להזיק לבריאותכם ואף לחשוף אתכם למחלות כרוניות שונות. בשנים האחרונות אף הוכח כי 60% ממקרי המוות במחלות כרוניות מיוחסים לאורך חיים שאינו בריא ומסכן חיים. קבוצת אמבולנט, שברשותה מספר חברות העוסקות בתחום הרפואה הדחופה, באה לשפוך אור על המצב.

מהו אורח חיים בריא?

אורח חיים בריא זהו מונח סובייקטיבי – לכל אדם הראייה וההשקפה שלו לאורך חיים בריא. לפי התפיסה הרווחת, אורח חיים בריא מקדם פעילות תקינה וטבעית של הגוף, ומונע השפעות מזיקות לתפקודו. אורח חיים בריא כולל בתוכו מסגרת פעולות כמו: הקפדה על תזונה בריאה, שמירה על משקל תקין, הקפדה על פעילות ספורטיבית ושמירה על שעות שינה מספקות עבור הגוף.

מה מונע אורח חיים בריא?

בימינו אנו נחשפים למגוון רב של פיתויים העלולים למנוע מאיתנו הקפדה על אורח חיים בריא. התרבות המערבית הביאה עימה אוכל שאינו עומד בקריטריוני הבריאות, שעות ארוכות של ישיבה מול מסכים וכתוצאה מכך מניעה של הפעילות הספורטיבית הדרושה לגוף, וחוויית מצבי לחץ וסטרס תמידיים המשפיעים על קוו בריאותינו, ובכך כל אלה מהווים אורח חיים לא תקין – הפוגע בגופנו.

האם אורח חיים בריא אפשרי?

למרות שפע מסעדות המזון המהיר וחיי העבודה העמוסים, אורח חיים בריא אפשרי. המפתח המרכזי לקיום אורח חיים בריא, מתחיל רחוק מאוד משמירה על תזונה נכונה ופעילות ספורטיבית מתאימה. המפתח מצוי ברגש הפנימי של כל אדם. אדם חייב להיות שלם עם עצמו – לאהוב את מי שהוא, לקבל את מי שהוא הפך להיות, לדעת לקבל על עצמך ביקורת, והכי חשוב – להתמודד עם כל החבילה הזאת. לא פעם אנחנו נגלים לאנשים שהורידו במשקלם, שישנים יותר שעות מאיתנו, אנשים שלא חווים בעיות בעבודה. אך, כל אלה לא בהכרח מעידים על אורח חיים בריא. רובנו הגדול ימצא לא פעם אחת בחיים ואפילו לא פעמיים, כי אינו נמצא בקו הבריאות. הקשיים הללו ( שאנו נמצא כיצד לתרץ אותם בכל דרך אפשרית), נגרמים כתוצאה מגורמים פסיכולוגיים – הטיפול בהם יאפשר את האפשרות עבור כל אחד מאיתנו לאמץ אורח חיים בריא, ושלו אנחנו כל כך משתוקקים.

אמבולנט ממליצה לכולכם לשמור על אורח חיים בריא

אמבולנט דוגלת בשמירת אורח חיים וחוויית ההרגשה הכייפית והמהנה המגיע כתוצאה משמירה על כך. קבוצת אמבולנט העוסקת בפעילות רפואת החירום, דואגת ללקוחותיה שיהנו מאורח חיים בריא, רגוע ושקט. לדעת שיש תמיד מי שדואג לקרובים אליכם במצבים קשים – זה לאפשר לעצמך לחיות ללא פחד וללא חרדה ליום המחר. שמרו על בריאותכם – כי בלי בריאות אין היענות! אמבולנט איתכם בכל ימות השבוע ובכל שעות היממה. יהיו בריאים!

גם אתם רוצים להיות חלק מהמסע?

info@irisbenari.co.il