טיפול בתת-מודע

רוצים ליצור שינוי בחייכם, אבל מוצאים את עצמכם חוזרים בכל פעם אל אותה נקודה בדיוק?

כנראה שחסימה בתת המודע גוררת אתכם לדפוסי חשיבה, פעולה והתנהגות שמונעים מכם לפתור בעיות בחייכם, וכתוצאה מכך אתם גם עלולים לסבול מבעיות בריאותיות ורגשיות שונות.

אבל מה זה בדיוק תת מודע?

מאגר עצום של תמונות, מחשבות, אירועים, אמונות, דפוסים, מילים ומשפטים, שנטמעו בנקודה זו או אחרת  בחיינו בתוך תת המודע שלנו משחזרות בחיינו שוב ושוב דברים שהוטמעו בתוכו.

בשלבים מסוימים בחיינו אנחנו חווים אירועים שדומים מאוד או אירועים/מקרים  ממש חופפים לאירוע/מקרה ראשון שקרה לאדם בפעם הראשונה בחייו, וזה יכול להיות בגיל ממש צעיר. אותו אירוע/מקרה בעצם יוצר איזושהי חסימה בעייתית בתת המודע שבעצם משפיעה על החיים במודע של האדם.

לדוגמה: אירוע כלשהו שקרה לי בגיל ממש צעיר, לדוגמה גיל 3, ובאותו ארוע בעצם הייתי בגן המשחקים ומאד רציתי להצטרף לשתי ילדות נחמדות שישבו יחד ושיחקו. ניסיתי להתיישב לידן, עליתי למגלשה יחד איתן, אך הן פשוט התעלמו ממני ויותר מזה, אחת מהילדות משכה את חברתה ואמרה " עזבי אותה. היא לא חברה שלנו".

בוםםםם… משהו קרה לאותה ילדה בת 3. יתכן שהיא נפגעה ממש ואולי אפילו בכתה ואולי היתה עצובה לזמן מה, אך כטיבם של ילדים, היא המשיכה הלאה, אבל תת המודע חרת באותו רגע מצב של חוסר התייחסות, דחיה, התעלמות.

אותה ילדה המשיכה את חייה, אבל התחילה לשים לב שיותר מדי סיטואציות בחיים שלה מייצרות מצב של התעלמות, חוסר יחס ואפילו דחייה.

זה קרה לה עם חברות, זה קרה לה עם בני זוג ואפילו עם בעל שפשוט לא מתייחס אליה, אפילו מתרחק ממנה.

זה קרה לה במצב של מקום עבודה, שעל אף שהתאמצה מאד לקדם פרויקט מסוים שהיה מאד חשוב ויצא מוצלח, היחס  מצד המנהלים, היה קר כלפיה וכמעט התעלמו מכל השקעתה הגדולה.

בעצם אותה נקודה שנחרתה בתת המודע בגיל 3 תייצר מצבים שונים עם אותו אלמנט ושוב ושוב יחזור בחיי, כל פעם במצב אחר ושוב ושוב אחוש תחושות שהרגשתי אז בגיל 3, רק שעם השנים, אם זה לא מטופל, אז זה פשוט מתעצם\.

ולכן זו הסיבה, שאנו מוצאים עצמנו שוב ושוב חוזרים אל אותה נקודה בחיים, שמטרידה, מעצבנת, מכאיבה, קשה וכו'.

אני מזמינה אתכם לבחון את המעכבים בחייכם ואת דפוסי ההתנהגות והחשיבה שכובלים אתכם, כדי שתצליחו לייצר תוצאות אחרות בחייכם, כאלו שמיטיבות עמכם.

איך אנו מסירים את המכשול הזה?

  • איתור הסיבה והמקור לחששות, לפחדים, לדכדוך ולכל גורם מעכב אחר בחיינו,
  • גילוי, פענוח והתרה שלהם במודע ובתת מודע
  • יצירת שינוי משמעותי בכל תחומי החיים שלנו תוך זמן קצר יחסית

תוצאה

  • הגשמה עצמית
  • ביטחון עצמי
  • הצלחה בזוגיות ובמערכות היחסים
  • בריאות פיזית ונפשית איתנה
  • ועוד..

הגיעה העת להסיר את הגורם המעכב בחייכם וליצור מציאות חדשה עבורכם

גם אתם רוצים להיות חלק מהמסע?

info@irisbenari.co.il