תמציות פרחי באך

לפניכם מספר דוגמאות של תמציות פרחי באך שיכולים לעניין אתכם

OLIVE

תמצית OLIVE מתאימה למצב של תשישות כללית, עייפות קיצונית…ובנוסף לתשישות כתוצאה ממתח נפשי מתמשך, מחלה ארוכה ומתישה, חוסר ויטאליות. כל דבר נראה כמאמץ. חסרי עניין במתרחש, היות והם מותשים.

מבפנים ממש "סמרטוטים",אך מבחוץ נראים בעלי אנרגיה. הם לא יתנו לעצמם ליפול למנוחה..חלילה..
מתאים גם למצבי עומס עבודה רב, עומס של תקופת מבחנים, דאגות קיצוניות ארוכות טווח. חיי היום נראים כעבודה קשה עבורם, ללא הנאה. מרגישים סחוטים.
שימוש בתמצית OLIVE המופלאה הזאת, מקפיצה את האדם למצב של ערות, חיוניות, זריקת מרץ. לעיתים, יתכן שגם תהיה פעולה הפוכה, והגוף יבקש את שלו- ואז המטופל ירדם וישן שינה טובה, מרגיעה ומשחררת ומעתה ואילך- יהיה ממש ערני.

OLIVE-תמציות פרחי באך

RED CHESTNUT

מי מכיר את האמא החרדתית שלא עוזבת בפלאפון לרגע את ילדיה, שתמיד היא מוטרדת מהטיול, מהנהג, מהדרך, ממשהו רע שיקרה לילדיה.  אמא RED CHESHNUT כוססת ציפורניים, לא ישנה בלילות, מחכה שיחזור הילד מבילוי, שומעת חדשות ומתמלאת בזיעה קרה אולי הילד שלה נמצא במקום הזה?!.
וכששומעת על מישהו חולה ונכנסת לחרדה נוראית רק שלילדיה חלילה לא יחלו.
מביטה מהחלון, חסרת מנוחה, בעבודה קופצת מכל טלפון אולי יודיעו לה שמשהו אירע חלילה לילד שלה…
קשה לה מאד, לאמא RED CHESHNUT , נשימותיה קטועות, פעימות ליבה ממש לא סדירות, לאחרונה החלה נשירה רצינית של שערותיה.

וילדיה חוששים להדאיג את אמא, מחוברים לפלאפון כמו לאינפוזיה, מיד לענות כשאמא תתקשר.. רק שלא תדאג.
מפחדים לספר על נהג האוטובוס, על משהו שקרה, כי אצל אמא, הכל זה טרגדיה…

כן, דמות כזאת היא אמיתית וקרוב לוודאי שמישהו מכיר אחת כזאת לפחות.
תמצית RED CHESHNUT ותמציות נוספות אפשר לאזן את אותה אמא
התמצית תגרום לאיזון, לרגיעה. ולתת גם מרגוע ומנוח גם לילדיה, בעלה וקרוביה. מומלץ ביותר!

RED CHESTNUT-תמציות פרחי באך

ASPEN

פחד מהבלתי ידוע, פחד ערטילאי. אני מפחדת ללכת ברחוב כי אולי יפול עליי טיל, אני ממש מפחד ממשהו  לא מוגדר ואיני יודעת להסביר ממה.אנשי ASPEN אלו בדרך כלל לא משתפים אחרים בפחדים שלהם ומנסים להתמודד לבד, לפעמים ממש בחוסר הצלחה.מה מאפיין את אנשי ASPEN -לעיתים הפחד מלווה באלם דיבור, גמגום, דופק מהיר, רעידות.התמצית  של  ASPEN מסייעת לשים את הדברים בפרופורציה אמיתית ולהבין את "אין" שבפחדים.

ASPEN-תמציות פרחי באך

ROCK ROSE

פחד עז פאניקה. פחד מקפיא עקב ארוע טראומטי, לדוגמה אונס, רצח, גניבה וכו'. פחד נוראי ומקפיא.
ROCK ROSE יכול להתאים למצבים של התקף פתאומי של פחד גדול או חלומות מבעיתים. התחושות המתלוות הן: קשה מאד לנשום, לעיתים סוג של קור נוראי שמזדחל מהרגליים כלפי מעלה, אלם דיבור, חלילה עיוורון וחירשות. חלילה יכול לגרום לשיתוק.
תמצית ROCK ROSE מחזירה את השקט והשלווה.

ROCK ROSE-תמציות פרחי באך

MIMULUS

פחד ספציפי מדברים יומיומיים. כמו ג'וקים, חושך , כלבים, פחד להיות לבד וכו'. תמצית MIMULUS ניתנת גם לביישנים ונחבאים אל הכלים.
תחושות המתלוות ל MIMULUS חיוורון, חולשה, גמגום ואפילו נדודי שינה.תמצית MIMULUS מחזירה את האומץ ועוזרת להתגבר על חששות.

MIMULUS-תמציות פרחי באך

GENTIAN

אנשי GENTIAN יכולים להתקדם נפלא בחייהם, אך כל עיכוב או מכשול קטן בהתקדמות גורם להם להרים ידיים ובמהרה הם נוטשים את המערכה.מסרבים להאמין שחוסר האמונה שלהם בעצמם, הוא זה שגרם לחוסר יכולת להתגבר על בעיות, כשלוןן. הראיה השלילית שלהם מושכת אליהם מצבים של יאוש ומלנכוליה.מתאים למצבים שיש בהם עצירה או נסיגה בתהליך (כמו מחלה)תמצית GENTIAN מסייעת לראות את הדרך למרות המכשולים, עוזרת להתמקד הזדמנויות שיכולות להיות ממש מעבר לפינה.

GENTIAN-תמציות פרחי באך

GORSE

חוסר תקווה, דכאון, הרגשה שאין מה לעשות.  אנשי GORSE לא מאמינים שהמצב ישתנה ושניתן לעשות עוד משהו נוסף למענם.טיפוסים פסימיים, חסרי אמונה שבכלל אפשר לעזור להם.לעיתים יאפיין את אנשי GORSE חוסר תיאבון ושינה, עיניים כבויות, קווים שחורים מתחת לעיניים.

תמצית GORSE מחזירה תקוה ואופטימיות. מחזירה לאדם את הבטחון בעצמו ובחיים.

GORSE-תמציות פרחי באך

SWEET CHESTHNUT

מצב של יאוש מחריד כשהגוף והנפש הגיעו עד קצה היכולת מבחינת כוח הסבל וכעת יש רק כניעה והתמוטטות.אין אור בקצה המנהרה .הרגשה שלחיים אין ערך, יאוש קשה.

תמצית SWEET CHESTHNUT מסייעת לפזר את העצבות והיאוש הרב, התמצית נותנת תקווה ואמונה.

SWEET CHESTHNUT-תמציות פרחי באך

LARCH

אנשי LARCH מרגישים שלעולם לא יצליחו ולכן הם גם לא מעיזים ולא עושים הרבה על מנת להצליח ובשל כך מפסידים הרבה הזדמנויות בחיים.

מאפיין את  ה LARCH חוסר בטחון עצמי, הרגשת נחיתות, משוכנעים מראש בכישלון, היסוס לפני כל פעולה, כניעה מראש.

יכול להתאים לילדים חסרי מוטיבציה, מסוגרים לא חברותיים.

תמצית LARCH מחזירה להם את הבטחון העצמי ביכולתם.

LARCH-תמציות פרחי באך

IMPATIENS

אנשי IMPATIENS קשה להם להיות סבלניים. לעיתים מעדיפים לעבוד לבד ולבצע הכל במהירות, כפי שהם מעדיפים.נטייה לעצבנות, חוסר מנוחה. יש בהם מתח פנימי שגורם להם לחוסר סבלנות ועצבנות.בעלי פתיל קצר.לא יודעים להאציל סמכויות בשל חוסר סבלנות למהירות הביצוע של אחרים.

תמצית IMPATIENS מסייעת לרגיעה , להיות יותר בסבלנות עם אחרים ופחות נמהרים בגישתם

IMPATIENS-תמציות פרחי באך

WHITE CHESTNUT

לאנשים עם מחשבות מדאיגות ומטרידות, שלא נותנות מנוחה.המחשבות של אנשי WHITE CHESHNUT הללו מוציאות אותם משלוותם ולא מאפשרת לחשוב על דברים אחרים.

המחשבות לא מובילות לשום מקום, משום שהאדם נמצא לעיתים בויכוח עם עצמו ולעיתים שומע את עצמו שוב ושוב כמו תקליט.הרבה פעמים שקועים במחשבות של עצמם, ולא עונים כשפונים אליהם, כי עסוקים בלהקשיב לעצמם. כשהם הולכים לישון, מתחיל שחזור של כל מה שעבר במשך היום.תמצית WHITE CHESHNUT עוזרת להחזיר את השקט ומשתיקה את המחשבות הטורדניות.

WHITE CHESTNUT-תמציות פרחי באך

גם אתם רוצים להיות חלק מהמסע?