איך תת המודע יכול לשנות את החיים שלנו?

יש לנו יכולת מאד גדולה לשנות את מציאות חיינו. זה נכון שקיים גורל ונכון שיש מסלול שבו הנשמה הולכת, אך עדיין יש לנו אפשרות לשנות את המציאות.

איך נעשה השינוי בתת המודע וישפיע על המודע?

אם החיים שלי ביום יום הם די עצובים ואולי מדוכאים, אם אני שם לב שאנשים  ומצבים מסביבי רק מניבים עצבות ודכדוך, משמע שמשהו בתוכי ממגנט את המצבים הללו.

רוצים לשנות את המצב? אז איך מתחילים?

קודם כל מתחילים לאתר בסיס שקיים עמוק בתוכי (בעזרת מטפל מומחה בתת מודע) ומניב את התחושות והרגשות הללו. יתכן שתגלו בתוככם כל מיני סיטואציות שכבר לא ממש בזכרון היומיומי שלכם ואולי שכחתם או הדחקתם.

יתכן שתגלו מקרה מסוים שקרה בגיל צעיר מאד אולי 3-4 ואולי אף גיל צעיר מזה, ותופתעו לגלות שאותו ילד קטן או תינוק בעצם חווה את הסיטואציה הספציפית שהשפיעה מאד באותו רגע עד שטבעה בתוך תת המודע  איזשהו סוג של חותם מסוים. כתוצאה מהחוויה הזאת, אותו תינוק או ילד חש עצוב מאד, מדוכדך, אפילו בזיכרון של תת המודע אפשר יהיה לראות כל מיני פרטים די ברורים כמו רהיטים, צבעים מסוימים ואף לראות איזה בגדים לבשו הילד ואנשים  נוספים שהיו באותה סיטואציה וכן לחוש את התחושות והחוויות של האנשים שמסביב שהשפיעו על אותו ילד קטן.

אומנם אותו ילד קטן המשיך בחייו וגדל עד שהפך לאיש מבוגר, אך משהו באותה סיטואציה שינה בסיס מסוים שקיים בתוכו ובכל פעם שיש משהו שדומה לאותה סיטואציה מבחינת  רגשות, מראות מסוימים, אנשים שמזכירים את האנשים של אותו אירוע, שוב יחוש אותו אדם מבוגר רגשות של עצב, דכדוך, תחושה של ריק בתוכו.

באותו אירוע ספציפי שגילה המטפל יחד עם המטופל, יטפלו וינקו יסודית את המקום, כולל אם צריך טיפול בטראומה ויבצעו תיקון לאותה סיטואציה מכוננת ובמקומה ישנו את הבסיס ויכניסו אמונות, משפטים עם תדרים גבוהים.

כבר בסוף הטיפול עצמו, יחוש יותר טוב המטופל, שכן הוא ירגיש שהתיקון שנעשה אכן הרגיע את אותו אירוע.

ולאט לאט השפעת התת מודע תשפיע על המודע, כלומר על חיי המטופל.

ובמקום אותו מיגנוט של עצב ודיכאון ימשוך לחייו סיטואציות יותר משמחות, יותר מרגיעות ויותר נעימות .

לפרטים נוספים מוזמנים לפנות אליי.

הכותבת: איריס בן-ארי, מטפלת רגשית בתת מודע ופרחי באך.

גם אתם רוצים להיות חלק מהמסע?

info@irisbenari.co.il