טיפים לחיזוק מערכת החיסון

מרגישים שאתם בכל חורף מצטננים יותר מידי? צריכים לקנח את האף כל הזמן, מרגישים חולשה ועייפות שלא נגמרת וגם השרירים תפוסים קצת יותר מבדרך כלל?  סימן שכנראה חטפתם וירוס, שלצערנו, הגוף לא מצליח לסלק אותו בזמן קצר של עד 3-4 ימים. לכן, מה גורם למערכת החיסון להחלש וכיצד אפשר לחזק את המערכת החיסון, שתהיה הצבא והמשטרה ביחד ותשמור על הגוף שלנו מכל פגע? ובדרכים טבעיות אם אפשר?

מה גורם למערכת החיסון להחלש?

ישנם כמה גורמים שיכולים להשפיע על מערכת החיסון ולהחליש אותה. סטרס, חוסר שינה, תזונה לא נכונה, גנטיקה ועוד. במאמר זה, נדון ב 3 פעולות, שאנשים שוכחים לבצע ביומיום ולכן עלולים לגרום נזק ולהחליש את מערכת החיסון. כאמור, מומלץ לישון בין 7-9 שעות ביום. כאשר אומרים לנו לאכול בריא, לישון טוב, לשתות הרבה מים וכדומה, לא כדאי לזלזל בהמלצות אלה כי הם פעולות חשובות לשמירה על מערכת החיסון ובמידה ואנחנו לא מיישמים פעולות אלה, הגוף נחלש וכך גם מערכת החיסון.

נכון, לפעמים זה מאתגר, כמו במידה ואתם עובדים בעבודה שמצריכה מלא אנרגיה ושעות עבודה מרובות ולכן אתם נאלצים לוותר על שינה סבירה ואתם אוכלים ג'אנק ואין לכם זמן להכין אוכל בריא. אך אל תתרצו זאת בחוסר זמן, כי המחיר יהיה חוסר בריאות.. נסו בכל זאת לבצע חלק מהפעולות החיוניות לגוף ולשמור על הגוף ולתת לו את מה שהוא צריך. מצאו זמן לעשות זאת ומנעו בעיות שעלולות לקרות בעתיד.

כיצד ניתן לחזק את מערכת החיסון בדרכים טבעיות?

שתיית מרובה של מים, דרך קלה לשמירה על הבריאות. לשים בקבוק מים בתיק ותזכורת בטלפון לשתות כל חצי שעה כמה שלוקים, זה עובד, מניסיון. בנוסף, זכרו שהגוף הוא שלכם ואתם חיים איתו ולמרות הרצון הטוב שלכם לקבל את התפקיד הטוב ביותר בחברה, או להצטיין בתואר או להיות עם החברים, תחשבו על עצמכם ועל הבריאות שלכם.

דבר נוסף, איכלו טוב, אוכל בריא לא חייב לקחת המון זמן, חפשו באינטרנט מתכונים קלים ובריאים שתוכלו להכין תוך רבע שעה ולהנות מארוחה בריאה עם ויטמינים, סיבים תזונתיים, חלבונים וכדומה.

פעילות גופנית מתמדת מחזקת את מערכת החיסון, מורידה לחץ ועושה טוב לנפש. צאו להליכה, עשו מתיחות, הצטרפו לקבוצת ריצה ואם אין אפשרות לצאת מהבית, מצאו באינטרנט מדריכים כיצד לעשות ספורט בבית, לא תאמינו כמה תמצאו.

המנעו מנטלה מרובה של כדורים. כדורים עשויים לפגוע במערכת החיסון. חשבו על זה כך, אתם לא מרגישים טוב, אתם לוקחים כדור, מה בעצם אתם עושים? אתם לא מאפשרים לגוף להילחם בצורה הטבעית שהוא מכיר ויודע, באמצעות מהערכת החיסון. דרך חיונית לחזק את הגוף בצורה טבעית היא על ידי דיקור סיני. דיקור סיני מקצועי מאזן את מערכת החיסון ומחזק אותה כך שבמידה ותהיו חולים, ובמקרה אמיתי של בעיה, שהגוף יצטרך להילחם, מערכת החיסון תהיה חזקה מספיק כדי לפתור את הבעיה בצורה טבעית.

גם אתם רוצים להיות חלק מהמסע?

info@irisbenari.co.il